Klachten




Bij ION eCommerce vinden we het belangrijk dat je tevreden bent. Toch kan het natuurlijk gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens is. In dat geval horen we dat graag van je – we lossen het namelijk het liefst snel en netjes met je op.

Hoe kun je een klacht melden?

Heb je een klacht over je bestelling, een product of onze service? Laat het ons weten via een van de volgende manieren:

  • 📧 E-mail: info@ionecommerce.nl
  • 📝 Contactformulier op onze website
  • 📞 Telefonisch contact met onze klantenservice

Na je melding krijg je van ons altijd een bevestiging per e-mail.

Wat kun je van ons verwachten?

We doen ons best om jouw klacht binnen 2 werkdagen inhoudelijk te beantwoorden. Mocht het wat langer duren (bijvoorbeeld omdat we iets moeten uitzoeken), dan laten we je dat ook binnen 2 werkdagen weten – inclusief een inschatting wanneer je een volledig antwoord kunt verwachten.

Niet tevreden over onze oplossing?

We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met de afhandeling. Ben je dat niet? Dan kun je je klacht voorleggen aan WebwinkelKeur. Zij bemiddelen onafhankelijk en kosteloos tussen jou en ons. Je kunt je klacht indienen via:

👉 https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Mocht het ook daarna niet lukken om er samen uit te komen, dan heb je als consument altijd het recht om het geschil voor te leggen aan een bevoegde geschillencommissie of aan de rechter.

Let op

Een klacht schort je betalingsverplichting niet op. Heb je vragen hierover of twijfel je ergens over? Neem gerust contact met ons op – we helpen je graag verder.